Sunday, October 14, 2012

Langkah Pertama Sudah Pun Bermula... ^^,

" pada suatu pagi yang indah, selesai je ku solat subuh, tetiba ternampak seekor sang rama-rama terbang-terbang di dalam bilik ku.. sungguh cantik dan indah sayap si rama-rama. ku terpegun dan terpesona.. alangkah indahnya klau aku pun boleh jd secantik si rama-rama"

ops.. berangan plok.. hehe..

~menurut kepercayaan orang-orang lama, rama-rama msuk blik petanda ada tetamu akan datang~

Alhamdulillah.. tanggal 13/10/2012, kluarga si dia telah datang berkunjung ke rumah. perasaan ari tu xleh nk di kata lah.. kejap happy kjap dup dap dup dap... Tok wan dia ustaz.. uish.. takut je rasanye.. selepas family si dia masuk, bermula lah sesi perbualan antara family dia dan fmily aku.. aku duk dlm bilik sambil curi2 dengar je.. hehe..

Tetiba ku terdengar suara ayah si dia.. " kami datang nie kira nak merisik la' ouch.. dup dap dup dap..
perbincangan diorg ditruskan. aku pun dah x mmpu nk curi dngar lg dah.. persaan gembira ngn berdebar silih berganti..

Tiba-tiba mak masuk bilik.. " Ton, tok wan die nk kenal ton" uish.. rase cam nk luruh jantung nie.. berdebar tu xleh nk kate la.. kluar je aku salam2 ngn family si dia.. Nenek dia lak kate nenek dah kenal.. hehe.. kite berkenalan lg skali la ye nek.. hehe.. aku hanya mampu tersenyum malu..

Alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar... semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami.. Aminn..

1 comment:

kata orang

my personality

Click to view my Personality Profile page