Wednesday, February 9, 2011

biarkan masa terus berlalu...


dah lma x mnyinggah kat blog nie... ari nie mood x brape nk elok.. x cukup tido... masalah tido x prnh2 ok... marah tul la..

dalam clas td prof kte org ganu banyak bijak2.. yes... mmg aku bangga jadi ank ganu.. tapi bkn sebab bijak... sebab aku brsyukur lahir kat negeri yg aman damai.. suasana pantai yg selalu wat aku terasa tenang...

................... xde mood nk blogging sebab report lum siap...............................

ari nie pas siap report tgan nie gatal lak nk edit2 blog.. tp part yg pling aku suke ngan lagu tema blog nie.. wah... hati brbunga lg.. trime kasih awk sbb slalu nyanyikn lagu nie sblum sy tido.. hehe.. sy nk nyanyikn blik tuk awk suara sy x sedap.. haha..


mlam nie MR4 rncang nk g men bwling.. ntah brpe rmai yg g pun aku xtau.. arap2 men bwling mlm nie enjoy...

No comments:

Post a Comment

kata orang

my personality

Click to view my Personality Profile page