Friday, February 11, 2011

~hari yg bermakna buatku~

mcam2 hal yg brlaku smalam.. smalam kuar mgharapkn dpt men bwling.. tp nsib x suke aku lak.. bwling pnuh.. cesss... x dpt nk men..
dr stat nk kuar mak guard dah cri psal... hek eleh.. tau nk smbur org je.. tetibe lak tu.. konon2 aku la pngwal yg terbaik.. pdhal mnde yg die smbur xde kaitan pun..
mse kuar lak rncg nk men bwling tp sume dah pnuh.. dah hjung mggu.. mmg cnfrm la pnuh kn.. pastu kuar mlm dpt lak kete sewe x brpe ok.. kalu tau aku sewa sndri je.. de yg lg murah.. kete pun jauh beza elok ngan kete smalam...

bile dah frust xleh men bwling tu ktrang pun lepak2 la kat noodle sttion tp bwling tu.. prut pun ngah lpar mse tu.. tp bile mntak menu je.. aiysshhh... mknan pling mrah pun rm7.. air pling mrah 70sen.. tu pun air ksong je.. hahaha.. trus blur nk pesan mknan pe. last2 x psan.. mkn kdai biase lg best..
pas lepak2 tu kitrg xtau mne hala tuju.. last2 smpai kat kdai mkan d'kantan... best gak kdai nie.. suasana mkn tu tenang je.... dkat sejam lepak2 ngan mkan2 situ bru kitrang blik usm..
msuk je pgar usm kad lak xleh dtct... hek eleh.. pk guard nie.. kalu ye pun nk cek ktrang kuar bwk kad mtrik x xprlu la smpai nk suh sume org try kad... pastu gune kad pk guard leh lak.. ye la. kad yg pk guard gune kn lg apex dr yg kami nye.. hahhaha...

dah jln dpan skit ttibe de kelibat mnusia berbaju putih than kereta... pastu suh ke tepi.. owh.. sejak bile lak bju seragam pk guard tukar wrna.. ke wrna lntur terendam clorox..
pastu kelibat mnusia tu ckp... kerete nie xleh msuk sbb xde stiker usm.. aik.. yg tampal kat crmin tu bkn stker usm ke?? pastu die ckp tu yg lme.. ecece... byk cntik.. mkne nye stiap thun aku kne g kt pjbt kslamtan tyang muke sbab nk mntk stker bru.. bkn nye free.. kne byar gak.. hek eleh pk guard nie.. tau nk duit je.. x bwk kad mtrik kne byr.. xde stiker kne byr... ingt kami nie studnt cop duit ke....

dah pk guard tu suh kuar ktorang pun kuar je la. pusing nk msuk pntu lg 1 tp ttup lak.. aiseh.. xkn la nk prking luar.. t kn hlg ke pe ke kete sewa nie.. pkir nye pkir ttibe de org bg idea msuk kot pdang.. a ah la.. dulu de org buke pgar kat pdang tu sbb wat longkang.... pe lg.. dgn comel nye kete kancil nie meredah padang bola yg luas smbil ttup lmpu... tkut kntoi.. haha.. tp kntoi gak... tp mmg comel la.. slow je kete nie jln ngah2 pdang yg gelap.. kalu de org prsan msti pelik cmne kete kncil leh mncul ngah2 padang.. kul 12 lbih lak tu.. haha.. puas hti kitrg gelak kat pk guard... xnk bg kete msuk tp kami ttap leh je msuk kn kete nie dlm usm.. hahhahaa...

pas smpai blik pe lg.. buke fb wat sttus tuk pk guard... haha.. hek eleh... xnk bg msuk tp ktrg ttap leh msuk la pk guard.. hahhaha.... aku berani la wat sttus tu kat fb.. yela.. bkn pk guard tau pun fb aku yg mne... haha... lg pun aku bkn jnis wat sttus tuk org yg ade fb aku.. t kn aku wat sttus sal kwn2 dlm fb gak x psal2 msuk paper lak.. biase ade kes bercerai gara2 fb.. t jd kes putus kawan gara2 fb... hahahha...

~ msti krete yg gerak ngah pdg tu cm kura2 kn.. comel... kikiki~

9 comments:

  1. hahaha..aku suke post ni...best care ko tulis..baju kene clorox..wakakak~ benci pak guard tu!!!
    kete kancil redah padang...comel....... XD
    ni hampir pecah da...hahaha..xleh wat men2 bile org slah faham....... ~.~''

    ReplyDelete
  2. haha... tu la.. mls nk wat org slah pham... sng2 aku cite je kt sni.. hehe... tringin aku nk ulang blik kete kncil lalu situ pstu ambik vdeo.. hahahha

    ReplyDelete
  3. LOL. aku x nmpk ko pun kt kbmall smlm... haha. bengong la pak guard tu. mujo kitorg xkne tahan wpun sticker lme... mkin truk usm ni. sape2 jgn msuk la usm ni. truk!!!!!! hahaha

    ReplyDelete
  4. haha.. aku duk kt dpn bwling je.. rncg nk men bwling je pun.. hahha... aku siap kne kuar blik.. haha.. pas nie aku kne g ambik stkr bru la tuk mtr aku. t kn dpt srat sman trbg duit aku.. hahahhaa...

    ReplyDelete
  5. yg clorox tu x ley belah r..haha..lawok2..ak bru je nk tlis citer psal smalam tu..haha.

    ReplyDelete
  6. hahaha... gram ngat aku ngan pk guard tu.. puas hti aku pas tulis dlm blog nie.. hahaha

    ReplyDelete
  7. owh. aku xlalu pun kt boling tu. dok jln2 cari bju dinner. tp x bli pun... cm mls je nk bli. xde mood nk g dinner. hahahahaha

    ReplyDelete
  8. haha.. rjin gile... tuk diner aku x beli bju pun.. pkai bju krung je.. haha... biar x bergaya tapi ttap anggun dimata... hahahhaha

    ReplyDelete

kata orang

my personality

Click to view my Personality Profile page