Sunday, October 3, 2010

~ hIdUp x sElaLuNyA iNdAh~


tut tut... dah masuk bulan 10 dah.. cepatnya masa berlalu...
bila ingat tentang masa nie mesti sakit kepala... aduhai... banyak nya keje aku tuk sem nie..
oh.. oh.. final year projek ku pe cite?? dah lame aku x sentuh.. dah fed up tajuk asyik kene reject je..
susah gak rupenye bile blaja nie.. ye la.. kalu lcture x setuju ngan kita ikut buku pun xde gune.. sbgai student aku trime je la nsib sume nie..

hari nie langsung xde kelas.. pe lg.. lepak la aku dalam bilik sorg2.. jiwang2.... nk study??? arap2 boleh la kot.. tapi bila nk stat study je banyak la mnde yg dtg kat kepala nie..
klau org dgr cmne life aku msti org kate aku nie bosan.. yeke??? bg aku x pun.. aku lg enjoy hidup cmni.. tenang.. x perlu nk pkir2 psal org sgt.. bebas wat pe je yg aku suke..

memori lama terungkit kembali??? aarrrghhh.. part nie la yg aku pling bnci dlm hdup..
manusia memang x pernah lari dari wat silap... tp mnde yg dah lepas.. pe yg kite mmpu wat lg... nk ubah.. kite mmg x mmpu... yg aku mmpu hnya lenyap kn trus dr hdup aku..
n skrg aku sgt2 bahagia dengan kehidupan aku...

No comments:

Post a Comment

kata orang

my personality

Click to view my Personality Profile page