Wednesday, October 13, 2010

iNdaH nYa dUniA...

ari nie aku dah berjaya present proposal dgan jaya nya.. Alhamdulillah.. syukur
padaMu Ya Allah.. kerna memudahkn segala urusan hmbaMu ini... kalu nk cite bab2 presentation nie mmg aku sgt2 fobia la.. prnh gak sbb nk present je tkut sgt smpai kaki aku mngeletar.. ye la. dah group yg sblum tu kne mrah truk.. aku nie dah la xleh kne mrah.. takutttt..

tapi tuk present proposal ari nie aku xtau la nape.. aku cam xde prsaan.. nk kte ckup prepare pun rse nye smalam aku men game byk de la.. pg td pun msuk blik nk present tu cm xde prsaan.. tp.. tnggu pnya lah tggu... smpai je org yg prsent sorg sblum aku bru la aku rse glabah skit.. ttibe dgr name aku di pggil.. tnpa sedar kaki nie mlngkah trus je ke dpan.. pastu tgn duk tkan2 mlut pun spontan je ckp.. mmg trasa cam 1 keajaiban la aku leh present dgn xde prsaan.. bila present pun x byk prsoalan dan mslah di keluarkan.. mgkin tjuk aku agk sng di pham kot..

pas nie aku akn cube tuk kekal kn prsent cm nie.. hrap2 rsa tkut dan gelabah2 aku tu smkin brkurang.. pas siap present td hti nie trsa amat2 la lega..
bkn sebab dah lepas... tp sbb x de msalah dgn proposal aku.. Alhamdulillah.. pas nie aku akn cube wat yg trbaik tuk projek aku nie.. doakan ye.. Amin...



1 comment:

kata orang

my personality

Click to view my Personality Profile page